دستات به دستای اون عادت کرده…









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

 

ساکار

 

 

برای چشمانم
نماز باران بخوان…
بغض کرده…
ابریست…
اما نمیبارد…

 

 

ساکار

 

 

رفتی؟
به سلامت!
من خدا نیستم که بگویم:
“صد بار اگر توبه شکستی باز ای”!
آنکه رفت، به حرمت آنچه با خود برد، حق برگشت ندارد…
رفتنت مردانه نبود، لا اقل مرد باش و برنگرد…

 

 

 

 

 

ساکار

 

 

تا وقتی تو هستی
که دستانم را بگیری
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم !
کاش تابستانها هم برفی بود !

 

 

عکس

 

 

بعد از مدت ها دیدمش!
دستامو گرفت و گفت چقدر دستات تغییر کردن…
خودمو کنترل کردم و فقط لبخندی زدم…
تو دلم گریه کردم و دم گوشش گفتم:
بی معرفت! دستای من تغییر نکرده…
دستات به دستای اون عادت کرده…

 


 

 

 

 

ساکار

 

دلم برات خيلي تنگ شده ميدوني خيلي دوست دارم به فكرتم به فكرمي پس چرا

كنارم نيستي

 

 

                                                              ساکار

 

 

بی جهت سعی نکن نمیشود موزیک ذهن انسان ها را حدس زد
همان موقع که تو دختری را شاد میبینی و گمان میبری که در درونش دارد با لیدی گاگا فریاد میکشد بعید نیست که در ذهنش با هایده اشک نریزد !!!!

  

عکس عاشقانه

 

 

آنقدر به مردم این زمانه
بی اعتمادم که میترسم
هرگاه از شادی به هوا بپرم
زمین را از زیر پایم بکشند…

 

 

                                                              عکس عاشقانه

 

بگو تمام تـــــــــو مال مــــن است
دلــــــــم میخواهد
حســـادت کنم به

خـــــــودم

 

 

 

                                                      ساکار

 

 

ساکار

 

 

                             تا كي منتظرت بمونم                                     

 

             hasrat                                  ساکار

 

 

ساکار

 

کوچ پرندگان به مــــن آموخت ،
وقتی هوای رابطه

ســــرد

است ،
باید رفتـــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|29 / 11برچسب:,| 10:26|S.B|
Zhandark